Covid-19 kézikönyv

Kedves Vendégeink!

Mindenki biztonsága, a Covid járvány megfékezése érdekében, tekintettel Magyarország kormányának rendeletére, 2021. május 3-tól a rendeletben meghatározott szabályok betartásával, védettségi igazolvánnyal (plasztikkártyával) rendelkező szabadidős vendégeket ismét fogadhat szállodánk.  Vendégeink számára szállodánk étterme biztosítja a reggelit, illetve a vacsorát, viszont wellness részlegünk egyelőre nem látogatható.

Mindenkivel felvesszük a kapcsolatot, akinek foglalása volt szállodánkba és tájékoztatjuk a lehetőségekről.

Kérdése van? További információra van szüksége?
Hívja munkatársunkat a +36 37 505 400 telefonszámon, vagy írjon az info@hotelopal.hu e-mail címre.

Szeretettel várjuk megkereséseiket!
Bízunk benne, hogy hamarosan találkozunk!

Covid-19 kéziköny

Vendégeink és Dolgozóink biztonsága, illetve a távolságtartás érdekében a COVID-19 kézikönyv ajánlásainak megfelelően az elkövetkezendő időszakban az alábbiak szerint biztosítjuk szolgáltatásainkat.

Kérjük, olvassa el tájékoztatónkat!

A maszkviselés szabályai

  • a szálloda éttermében, bárjában, kávézójában és a szálloda nyilvános helynek minősülő területén a dolgozók és a vendégek is kötelesek szájat és orrot eltakaró maszkot viselni, kivéve a védettségi igazolvánnyal rendelkező vendégek;

Bejelentkezés a szállodába

  • szabadidős tevékenység céljából, kizárólag védettségi igazolvánnyal rendelkező vendégeket fogadunk;
  • a szállodába való bejelentkezés feltétele a védettségi igazolvány bemutatása;
  • recepciós kollégáink kötelesek ellenőrizni a bejelentkező személy védettségi igazolványát;
  • amennyiben a bejelentkező nem adja azt át ellenőrzésre, akkor a bejelentkezését megtagadjuk;
  • a bejelentkezés során a vendég a védettségi igazolványon feltüntetett személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) bemutatására külön is felhívható, de az igazolványon szereplő adatok nem rögzíthetőek, s a védettségi igazolvány nem fénymásolható.
  • a 18 év alattiak esetében a személyi igazolvány, diákigazolvány is elkérhető az életkor bizonyítása érdekében, kivéve, ha nyilvánvaló, hogy az adott személy gyermek;

Közösségi terek

  • a légkondicionáló és légbefúvó berendezések teljes tisztító karbantartáson és fertőtlenítésen estek át;
  • saját mosodánkban megfelelő hőfokon, a higiéniai szabályoknak megfelelő vegyszerekkel mossuk és szárítjuk az ágyneműket, köntösöket, törölközőket;
  • a kilincseket naponta többször fertőtlenítjük, és ugyanígy teszünk mindennel, amit meg lehet érinteni (korlátok) vagy aminek gombja van (lift, kávégép, stb.);
  • közösségi területeinket, szobáinkat és minden területet, felületet, amit meg lehet érinteni fokozott körültekintéssel és speciális fertőtlenítőszerrel takarítjuk;
  • a bejáratnál és a recepciónál érintés nélküli kézfertőtlenítő adagolókat helyeztünk el;

Recepció

  • a recepciónál és drink bárunkon plexit védő falat helyeztünk el a fokozott biztonság érdekében;
  • a szobakártyákat fertőtlenítjük;
  • tartson távolságot, ha várakoznia kell, és lehetőség szerint válassza az érintésmentes fizetési módokat;
  • igény esetén kesztyűt és maszkot biztosít Önnek recepciós munkatársunk térítés ellenében;

Étterem

  • mielőtt az étterembe lép, kérjük, használja a kézfertőtlenítő automatát a bejáratnál;
  • amennyiben a létszám megköveteli, időszakos étkezéseket fogunk bevezetni, segítse munkákat azzal, hogy a recepción választ a felkínált étkezési időpontok közül;
  • az ültetésnél kollégáink segítenek a megfelelő távolság megtartásában;
  • különösen figyelünk minden felületre, eszközre és gombra, amit meg kell érinteni;
  • az ételek elkészítésénél eddig is komoly előírásoknak kellett megfelelnünk (HACCP élelmiszer biztonsági rendszer), van gyakorlatunk a szigorú szabályok betartásában;
  • a svédasztalos reggelihez eldobható, egyszer használatos kesztyűt biztosítunk Vendégeink részére;
  • a félpanziós ellátás keretein belül svédasztalos reggelit és kétfogásos tányérszervizes vacsorát kínálunk vendégeinknek;
  • a fertőzés elkerülése végett jelen helyzetben a szállodai minibár nem kerül feltöltésre, valamint szobai bekészítésre nincsen lehetőség;
  • a berendezéseket, italautomaták gombjait és egyéb felületeket rendszeresen fertőtlenítjük, a vendégek után az asztalt fertőtlenítjük, és új textíliát teszünk fel;
  • textil szalvétáinkat eldobható, papírszalvétára cseréltük;

Wellness

  • vendégeink biztonsága érdekében úgy döntöttünk, hogy még nem nyitjuk meg szauna világunkat;

Masszázs

  • masszázsidőpontok között hosszabb szünetet tartunk, hogy elegendő idő álljon rendelkezésünkre a fertőtlenítésre;

Minden további intézkedés az Önök védelme érdekében történik a nyugodt és biztonságos pihenés érdekében!

Zavartalan, kellemes kikapcsolódást kívánunk minden Kedves Vendégünknek!

Business & Home
“Otthon az üzletben”