Rendezvények

A Hotel Opál***superior 2012. március 28-i nyitása óta folyamatosan arra törekszünk, hogy a szálloda jelmondatához („Business & Home”) híven megteremtsük azt a modern, ugyanakkor otthonos, minden technikai igényt kielégítő környezetet, mely figyelmes, segítőkész személyzetünk közreműködésével alkalmas az üzleti meetingek, továbbképzések, céges és családi rendezvények lebonyolításra.

A kívül-belül megújult szálloda központi fekvésének köszönhetően könnyen megközelíthető, hiszen az M3-as autópálya mentén, attól mintegy 9 km-re fekszik Gyöngyös belvárosához közel, mégis csendes, nyugodt környezetben.

Fontosnak tartjuk, hogy minden egyes rendezvényt egyedileg kezeljünk, azt a partnerünk igényeinek leginkább megfelelően szervezzük meg, illetve bonyolítsunk le. Ezt az egyediséget követjük mind a vendéglátás összeállítása során, mind pedig árképzésünkben. Nálunk mindig a vendég ez első!

Miért érdemes a Hotel Opált választania rendezvények helyszínéül? Mert itt minden egy helyen megtalálható, amire csak szüksége lehet: jól felszerelt rendezvényterem, magas színvonalú, egyénre szabott vendéglátás, modern mégis rendkívül otthonos szállás és nagyszerű out-door programlehetőségek. Ne habozzon, kérje egyedi ajánlatunkat rendezvényére!

Rendezvénytermeink

Terem Alap-terület Természetes fényforrás Sötétítési lehetőség Légkondí-cionálás Terasz kapcsolat

rendezvenytermek_1

rendezvenytermek_2 rendezvenytermek_3 rendezvenytermek_4 rendezvenytermek_5 rendezvenytermek_6
Opál I

22 m2

*

*

15

8

10

15

Opál II

50 m2

*

*

25

40

20

40

30

20

Opál I-II

72 m2

*

*

40

50

20

50

25

40

Étterem

61 m2

*

*

*

50

60

20

40

30

45

Étterem-Lobby

120 m2

*

*

*

*

50

70

22

70

30

45

Business Corner

10 m2

*

*

*

8

8

TeA Szoba (tárgyaló) 15 m2 * * 6 15 10

Technikai felszereltség

Hang- és vizuáltechnika  

Bérleti díj

Hangosító szett

a terembérleti díj tartalmazza

Projektor

a terembérleti díj tartalmazza

Vetítővászon

a terembérleti díj tartalmazza

Laptop az előadó részére

a terembérleti díj tartalmazza

Flipchart tábla

a terembérleti díj tartalmazza

   
Egyéb eszközök, szolgáltatások Bérleti díj
Mobil projektor és vászon

20.000,- Ft/nap

Az étterem bérlése esetén a terembérleti díj tartalmazza.

 Vezeték nélküli internetcsatlakozás (WiFi) a terembérleti díj tartalmazza
Laptop 9000,- Ft/nap
Írásvetítő 3500,- Ft/nap
Mikrofon 7000,- Ft/nap
Diavetítő 3500,- Ft/nap
DVD lejátszó 3500,- Ft/nap
CD lejátszó 3500,- Ft/nap
Mobil színpad igénynek megfelelően kalkulálva
Pulpitus 5000,- Ft/nap
Hostess igénynek megfelelően kalkulálva
Tolmács igénynek megfelelően kalkulálva
Fényképész igénynek megfelelően kalkulálva
Dekoráció igénynek megfelelően kalkulálva
Fénymásolás, nyomtatás fekete-fehér 15,-Ft/oldal
Fénymásolás, nyomtatás színes 30,-Ft/oldal
Szórakoztató program igénynek megfelelően kalkulálva

rendezvenyhelyszinek.hu

partners